אופנה

לא רק בגד ים: הפריטים האופנתיים שילוו אותך עם הרבה סטייל בחוף ובבריכה

Booking.com

 

הבילוי הקיצי האהוב על רבות מאיתנו, בחוף הים או ליד הבריכה הנעימה, הוא כבר מזמן לא רק סתם הזדמנות לשכשוך מרענן ושחייה מהנה, אלא גם ובעיקר מהווה הזדמנות מצוינת לחשוף סטייל וסגנון אופנתי אישי, שלעתים פחות באים לידי ביטוי במלתחה היום יומית הרגילה שלנו.  

בגד הים הוא אמנם הפריט הראשון החשוב והמרכזי בתכנון הלוק לפני כל בילוי חברתי או משפחתי בחוף הים (או לצד כל מקווה מים מרענן אחר), וכבר די מזמן למדנו שלא כדאי להסתפק רק בדגם בגד ים אחד בודד לעונה, כי אם להתפנק ולגוון בכמה מספר דגמים של בגדי ים יוקרתיים ואופנתיים עם שילובים דינמיים בין תחתוני בגד ים, מכנסונים, טופים וחזיות, שלא בהכרח מגיעים בסט אחד. אך לצד בגד הים הנבחר לבילוי הרטוב הקרוב, כדאי ואף רצוי מאוד להשלים את הלוק ולהבטיח כניסה נינוחה ומושכת מבטים לחוף וביציאה ממנו, באמצעות כמה פריטי לבוש משלימים ומחמיאים שיעניקו לך עוד ממד קיצי של סטייל – הנה האפשרויות הבולטות שאנחנו אוהבות במיוחד:

פראו – הפראו, הידוע גם בשם "סארונג", הוא פריט לבוש רב תכליתי מבד קליל ונושם, שמגיע במגוון צבעים והדפסים, במבנה ובאורך שמתאים למגוון שימושים. ניתן לקשור אותו סביב המותניים כחצאית, לכרוך אותו לאורך מעל החזה ואפילו ליצור ממנו שמלת חוף בגזרת סטרפלס ללא שרוולים, או להניח אותו על הכתפיים ולהניח לו לזלוג ולכסות בנונשלנטיות את
החלק העליון, תוך שליטה ברמת החשיפה של בגד הים שמתחת. הפריאו מאפשר לנו לכסות את הגוף בצורה מהירה ונוחה, להגן על הגוף מפני קרני השמש בפרקי הזמן שמבלים מחוץ למים, להצניע אזורים פחות מחמיאים בגוף ולהדגיש את יתרונותיו, הכל בצורה נוחה בהתאם להעדפות שלנו.

קימונו חוף – הקימונו הקיצי מהווה פריט לבוש אופנתי במיוחד לחוף הים ומשלב בין מסורת יפנית לסטייל מודרני מערבי. פריט זה שנולד ביפן הרחוקה הוא למעשה עליונית משי קלה לרוב בגוונים עמוקים, ללא רוכסן או כפתורים, המיועדת לקשירה מעל הלבוש המסורתי וכפריט משלים. הקימונו לחוף שנולד בהשראה זו, הוא עליונית דקיקה ומעוצבת, לרוב מבד ויסקוזה או בדים אחרים שעמידים במים ומתייבשים בקלות, אשר מספקים מראה שקוף / חצי שקוף, שכן מדובר בפריט משלים לבגד הים ואינו מיועד להסתיר אותו.

קימונו חוף מגיע במספר אפשרויות בגזרה ארוכה, עם שרוולים קצרים ורחבים, ולמעשה מרחף בקלילות על הגוף, מכסה וחושף בו זמנית, וניתן ללבוש אותו פתוח בחלקו הקדמי או לקשור אותו מעל קו המותניים. הקימונו משמש ככיסוי מושלם לאחר שחייה בזמן השהייה בחוף, מתאים במיוחד לשעות בין הערביים כשמתחיל להתקרר ומספק כיסוי קליל ונעים, וכפריט אופנתי שמוסיף נופך ייחודי למראה הקיצי הכללי.

חצאיות חוף – חצאית חוף היא חצאית מבד קל ודקיק, במראה אטום המכסה את החלק התחתון, ונחה בקלילות ובאופן טבעי מעל קו המותניים, למראה נשי ואלגנטי. ניתן למצוא כיום חצאיות חוף במספר גזרות ואורכים, בהתאמה לכל מבנה גוף, כאשר רבות בוחרות ללבוש אותן מעל בגד ים שלם, כאשר חלקו העליון של בגד הים נראה כמו בגד גוף תואם, או מעל בגד ים ביקיני מה שמעניק כיסוי לחלק התחתון של הגוף וחושף את חלקו העליון, למראה צעיר, נועז ומחמיא.

את כל הפריטים האופנתיים והשווים הללו ועוד מגוון פריטי לבוש קיציים ויפים לים, לבריכה או סתם לחופשה הקרובה אנחנו יכולות להמליץ לך בחום לרכוש מקולקציית בגדי חוף לנשים של SEESTARZ >>

Booking.com

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button