אסתטיקהצפה בהכלקוסמטיקה

טיפול בקמטים- הדרכים לנצח את השפעות הזמן על העור

אנשים רבים מחפשים דרכים לטיפול בקמטים כדי לשמור על מראה צעיר ורענן יותר, בואו לגלות מה השיטות הכי מקובלות ומה מתאים יותר לאיזה סוג של קמטים

Booking.com

לזמן יש את הדרך שלו להשפיע על אנשים, חלק מההשפעות חיוביות וחלקן פחות.. הקמטים רוב הזמן פחות חיוביים. בואו לקבל כמה טיפים ורעיונות לטיפול בקמטים שלא מצריכים ניתוח.

טיפול בקמטים- מה כדאי ולא כדאי לעשות

טיפול פילינג עמוק

מתאים בעיקר לטיפול בצלקות אקנה, קמטים עמוקים וסימני פיגמנטציה.
טיפול הפילינג מגיע בשני סוגים מרכזיים, פילינג כימי ופילינג בלייזר, בשתי שיטות הפעילות הפעולה זהה- קילוף העור עד לשכבת הדרמיס, הפילינג גורם לגירוי היוצר כמויות גדולות של קולגן בעומק הדרמיס מה שעוזר לטיפול בקמטים שמקורם בהרס הקולגן ולא לקמטי מימיקות. פילניג עומק מותר לשימוש רק לרופאי עור ולפלסטיקאים מוסמכים. 

טיפול פילינג שטחי ובינוני עם חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות

חומצת אלפא

מתאימה בעיקר לתיקון נזקי השמש, שיפור טקסטורת העור ולמניעת יצירת קמטים בסביבות גיל 30. חומצות אלפא הידרוקסיות פעילה עוזרת ומעודדת קילוף של העור ולכן נמצאת גם רבות בתכשירי פילינג ביתיים. אומנם, החומצה יותר יעילה למניעת קמטים מאשר לטיפול בקמטים קיימים. 

חומצת בטא

מתאימה בעיקר לטיפול בעור שמן, לנטייה לאקנה, לאנטי אינג'ינג של העור והענקת מראה עור צעיר ובריא יותר. החומצות שייכות למשפחת האספירין מה שהופך אותה לחומצה נוגדת דלקות. החומצה נמצאת גם בתכשירי פילינג ביתיים. 

טיפול בחומצה היאלורונית

מתאים בעיקר לטיפול בקמטים בחלק התחתון של הפנים, למילוי שפתיים ולהחזרת נפח ומילוי לפנים. חומצה היאלורונית היא החומר הנפוץ ביותר למילוי קמטים והיא אפקטיבית ויעילה מאוד, החומצה מצויה בגופנו באופן טבעית אך היא מתפרקת במהירות ואילו החומצה המלאכותית מחזיקה מעמד לפרק זמן ארוך בהרבה מהטבעית. את החומצה מזריקים לתוך הקמטים מה שממלא אותם עד שהחומצה מתפרקת (חצי שנה עד שנה). 

Booking.com

טיפול בקמטים בעזרת בוטוקס

בניגוד לחומצה בוטוקס מתאים בעיקר לקמטים בחלק העליון של הפנים שמקורם במימיקות ובפעילויות שרירים (קמטים בין הגבות, במצח, ליד העיניים וכו'). הבוטוקס המוזרק משתק בצורה חלקית את השריר שגורם להופעת הקמטים ומיישרים את העור שמעל השריר. הבעיה העיקרית בבוטוקס היא שהוא מחזיק לתווך של כחצי שנה ולאחר מכן השריר משתחרר והקמטים חוזרים. 

טיפול בעזרת רטין A

מתאים בעיקר לטיפול בהבהרת סימני פיגמנטציה, בקמטוטים ובבעיות אקנה. רטין A או חומצה רטינואית הוא מבסיס ויטמין A. בניגוד לחומרים אחרים רטין A לא רק משפר את מראה העור אלא מחולל שינוי אמתי במרקם העור ובצמצום הקמטים ולא רק במילוי זמני. התרוםה היא תרופת מרשם ולכן יש צורך במרשם מרופא כדי להשתמש בה. 

אהבתם ? קראו גם את –

עיצוב הבית בזול- הטיפים לעיצוב מושלם במינימום עלויות

מתיחת פנים איך להתכונן ולמה לצפות

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button